.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طاهایی صعود تیم ملی فوتبال را تبریک گفت
شمال نيوز: استاندار مازندران در پیامی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را به رئیس جمهور فعلی و منتخب و وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت.

در پیام سید علی اکبر طاهایی خطاب به محمودی احمدی نژاد رئیس جمهوری آمده است: موفقيت غرور انگیز و حماسه آفريني فرزندان برومند ميهن اسلامي؛ در راهیابی به مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل كه موجي از نشاط، شادمانی و خرسندي در دل مردم شريف ايران ايجاد كرد را به حضور ارزشمندتان صميمانه تبريک می گویم.

حمایت بی دریغ و خالصانه در کنار نگاه عادلانه و جامع دولت محترم نهم و دهم در هشت سال گذشته به تمامي رشته ها، استعدادها و منابع ورزشي کشور عامل اصلی ظهور این پیروزی ها در میادین ورزشی است و جوانان و ورزشکاران لايق اين مرز و بوم در آتیه نیز با اتکال به قدرت خداوند سبحان و با اراده و تلاش خود، به سكوها، مدال ها و رتبه ها ي بيشتر و شايسته تری در ميادين مختلف ورزش دست خواهند یافت.

از خداوند منان تداوم پيروزي ها و سربلندي ايران اسلامي عزيز را در تمامي عرصه ها را خواستارم.

تبریک به رئیس جمهور منتخب

استاندار مازندران همچنین در پیامی خطاب به حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب ملت آورده است: خداي سبحان را شاکریم که تنها چند روز پس از خلق حماسه سیاسی توسط ملت شریف، توانمندي، عزم استوار و موفقیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در صعود مقتدرانه و راهیابی به مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، موجب شد برگ زرین دیگری بر افتخارات كشورمان افزوده شود و بار دیگر شور، نشاط و شادماني در میان هموطنان شایسته و مومن جاری شود.

این پیروزی شادی آفرين و غرور انگیز جوانان برومند و عزتمند ايران اسلامي را به حضورتان تبریک گفته و از خداوند سبحان موفقیت روز افزون، سرافرازی و سربلندی کشور و جوانان ایران اسلامی در تمامی عرصه ها را مسئلت دارم.

تبریک به وزیر ورزش

طاهایی در پیام تبریکی به وزیر ورزش و جوانان آورده است: حضور افتخار آفرین و غرور انگیز نیم فونبال جمهوری اسلامی ایران درمسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل را به جناب عالي، بازیکنان و مربیان تیم ملی و همه دست اندركاران فدراسیون فوتبال كشور تبريك و شاد باش می گویم.

بي ترديد اين افتخار و خلق حماسه كه حاصل غيرت و حميت ورزشكاران و تدبير و برنامه ريزي بلندمدت مسئولان لایق ورزش کشورمان بوده، برگ زرين ديگري را براي تاريخ ورزش كشور رقم زد و شیرینی این پیروزی در ياد هموطنان قدرشناس مان ماندگار می ماند.

انشاالله این پیروزی ارزشمند باعث تداوم افتخار آفرینی های ساير رشته های ورزشی در مسابقات بین اللمللی خواهد بود. از خداوند منان تداوم پیروزی جوانان عزیز میهن اسلامی را خواستارم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.743 seconds.